14 Mayıs 2011 Cumartesi

Şakaysa Hiç Hoş Değil!

Biraz önce last fm'imi kontrol ediyordum. Biri profilime "korkarım herşey başlıyor!" diye bir not bırakmış. Kim olduğunu merak ettim profilini açtım hiç arkadaşı yok, bir tek müzik bile dinlememiş. Ben de dalga geçiyor sanıp "nasıl yani!" diye bir not bıraktım. Sonra aklıma takıldı. İsmini "Charles Manson" olarak kaydetmiş. Vikpedi'den araştırdım: Seri katil ve müzisyen! Allahım tipe bak ya dedim. Sonra tekrar last fm'ime baktım. "Look at your game girl" adlı şarkıda etiketlemiş beni. Adamın dinlediği bir tek müzik yok. Nicki iste "fossetta8". Acaba ordan bir bilgiye ulaşabilir miyim diye googleda araştırmaya başladım. İtalyanca "Gamze" demekmiş. Yani benim ismim. 8 ise uğurlu sayım.

Şimdi söyle bana pis sapık beni mi şakalıyosun yoksa dalga mı geçiyosun? Şakaysa hoşlanmadım!

Hiç yorum yok: