2 Mayıs 2011 Pazartesi

Amanın Hayatım Çok Zor !


Çok komik bi ortamım var evet. Böyle hayatın en zor yönlerini keşfettiklerini sanan arkadaşlarım falan var. Bugün artık kendimi zor tuttum ağızlarına vurmamak için. İşte o olay :

(arkadaşın ismine şimdilik Ayşe diyelim.)
Ayşe'nin çok yakın bir erkek arkadaşını okulumuz delikanlıları bir kız meselesi için sıkıştırmak istemişler. Çocuğu da bir görseniz yavşak mı yavşak gerizekalı hayırsız herifin biri. Ayşe bugün bizim kızlara dert yanıyordu ben de oradaydım. Şu şekilde bir konuşmayla karşı karşıya kaldım " Ya artık çok sıkıldım ben de. Kaç gündür kalbim şuramda (boyun civarlarını göstererek) atıyor ya. Ben de insanım burda. Ona herhangi bir laf etsinler bana demişler gibi kavga ederim. Yeter yaaa" Ben bunu duydum ve vay dedim olay büyük heralde. Ki öyle değilmiş. Çocuğun umursadığı yok, hatta kimsenin bu olayı taktığı yok. Alt tarafı dün mesele olmuş bişey. Nedir bu 'zor günler geçiriyorum, aman bulaşmayın hayatım çok kötü' tripleri. Sen bundan başka mesele mi görmedin hayatında çocuk musun arkadaşım?

Hayır, böyle davranınca daha mı olgun, hayat tecrübeli görünüyor? Öyleyse ben de denemek istiyorum o surat ifadesini takınarak. Ya da böyle bi mesele sizi günlerce yerle bir edebiliyorsa direk ölün derim. Ama neyse ki işin yapmacıklıktan ibaret olduğunu biliyorum.

And Oscar goes to Ayşe !

Hiç yorum yok: